Betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden

Hoe kan ik mijn bestelling bij Fleuri Essentials betalen?

We bieden op dit moment meerdere betaalmogelijkheden aan, zowel via Fleuri Essentials direct, als via onze externe partner Pay.nl. Pay.nl hanteert haar eigen algemene voorwaarden etc. Daarvoor verwijzen we je graag door naar onze partner.

Via ons: middels bankoverschrijving of betaalverzoek. Klik je deze mogelijkheid aan bij afrekenen? Dan ontvang je onze betaalgegevens en/of een betaalverzoek via mail.

Via onze externe partner Pay.nl:

IDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Bancontact
Voor onze Belgische klanten hebben we deze betaalmogelijkheid. Hiermee betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.

Billink
Hierbij krijg je een factuur die je dient te voldoen binnen 14 dagen.

in3
in3 is een betaalmethode waarbij je in drie termijnen kunt betalen. De eerste termijn voldoe je direct, de tweede en derde binnen 60 dagen. Voor alle voorwaarden, ga naar pay.nl

Paypal
Je kunt uiteraard ook via paypal betalen. De algemene voorwaarden van Paypal zijn hierop van toepassing en je betaalt rechtstreeks via Paypal aan Fleuri Essentials.

Hoe gebruik ik mijn kortingscode?

Jouw kortingscode kun je in je winkelwagen toevoegen en verzilveren. De code voer je in waarna je op ‘Gebruik de Waardebon’ klikt. De korting wordt dan automatisch verrekend, wat je in je winkelmand-totalen kunt terugzien.

– Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden.
– Kortingscodes kunnen niet toegepast worden in combinatie met andere aanbiedingen.

Na het afronden van je bestelling ontvang je een email ter bevestiging. Zodra jouw bestelling helemaal is afgerond en klaargemaakt voor verzending ontvang je een verzendbevestiging. Hierbij ontvang je ook de factuur.

Denk je dat er iets is misgegaan met jouw betaling?

Dit kan natuurlijk gebeuren, maar heb je onze mail met de bevestiging van het ontvangen van jouw bestelling gehad? Dan kan je ervan uitgaan dat de betaling is gelukt.

Denk je al zeker te weten dat jouw betaling is mislukt? Of heb je geen ontvangstbevestiging gehad? Dan is jouw bestelling ook niet geplaatst. Je zult deze opnieuw moeten plaatsen en de betaling ook opnieuw moeten doen.